tisdag 19 december 2017

Och nu var det slut!

Och så tickar det mot 2018 och därmed slutet.
Från och med 1 januari 2018 så kommer den här bloggen och facebooksidan att sluta vara aktiva sidor.
Allt kommer ligga kvar och kommer det meddelanden kommer jag svara på dem men jag kommer inte arrangera något mer #isisnerdfeminism, vare sig på Gothcon eller någon annanstans.
Men frukta icke!
Nu kommer något annat nördfeministiskt ta vid på Gothcon och det kommer bli så bra. För att inte tala om att jag kommer kunna spela spel på Gothcon för första gången på evigheter vilket jag ser fram emot!
Och jag? Jag kommer gå på mitt nya uppdrag som ordförande för Sverok vilket jag ser fram emot mer än vad jag kan beskriva.
Det har varit fem fantastiska år med #isisnerdfeminism  och jag är så glad att jag drog igång detta.

Så tack för allt och tack alla som har varit en del av #isisnerdfeminism. Vi kommer ses igen på konvent, spelmässor och på nätet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar